ОШ "АКАДЕМИК ЂОРЂЕ ЛАЗАРЕВИЋ" - Сурдулица
Пиши као што говориш, а читај као што је написано. Ако свако уради онолико колико је способан, неће народ пропасти. Речи су као пчеле , оне су истовремено и мед и жаока.

Организација рада

Школска управа:  Лесковац
Општина /град: Сурдулица
 Основна школа,,Академик Ђорђе Лазаревић“ Власина Округлица
ОПЕРАТИВНИ ПЛАН ОСНОВНЕ ШКОЛЕ,,АКАДЕМИК ЂОРЂЕ ЛАЗАРЕВИЋ“ ВЛАСИНА ОКРУГЛИЦА ЗА ОРГАНИЗАЦИЈУ И РЕАЛИЗАЦИЈУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА 2021./2022.
 
 
        1.   Просторије у школи су очишћене,дезинфиковане и припремљене су за рад. Иначе Основну школу,,Академик Ђорђе Лазаревић“ Власина Округлица похађа мали број ученика тако да постоје повољне просторне могућности за несметан образовно васпитни рад.Такође су набављена средства за хигијену и дезинфекцију руку и просторија.
      2. Модел организације наставе који се примењује у првом циклусу:
       Образовно-васпитни рад у школи кроз непосредни рад I модел  - сва одељења првог циклуса и у централној школи(једно одељење) и у издвојеном одељењу на Власини Стојковићевој  (једно одељење)
 
2. Модел организације наставе који се примењује у другом циклусу :
         Образовно-васпитни рад у школи кроз непосредни рад I модел- сва одељења другог циклуса (два одељења)
 
3. Назив платформе која ће се користити као допунска подршка ученицима у учењу (опционо за школе):
Гугл учионица.
 
4. Распоред часова по данима за сваки разред са временском организацијом (сатница):
Први разред

Понедељак Уторак Среда Четвртак Петак
1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45
2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35
3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35
4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25
5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15
 
 
Други разред
Понедељак Уторак Среда Четвртак Петак
1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45
2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35
3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35
4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25
5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15
 
Трећи и четврти разред
Понедељак Уторак Среда Четвртак Петак
1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45
2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35
3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35
4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25
5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15
         
 
Пети разред
Понедељак Уторак Среда Четвртак Петак
1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45
2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35
3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35
4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25
5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15
6.   12:20-13:05 6.   12:20-13:05 6.   12:20-13:05 6.   12:20-13:05 6.   12:20-13:05
 
Осми разред
Понедељак Уторак Среда Четвртак Петак
1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45 1.   8:00-8:45
2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35 2.   8:50-9:35
3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35 3.   9:50-10:35
4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25 4.   10:40-11:25
5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15 5.   11:30-12:15
6.   12:20-13:05 6.   12:20-13:05 6.   12:20-13:05 6.   12:20-13:05 6.   12:20-13:05
  7.   13:10-13:55      
 
5. Начин праћења и вредновања постигнућа ученика:
- писмени задаци, тестови, контролне вежбе,писмене вежбе,усмено излагање, домаћи задаци...
 
 
6. Додатни начини пружања подршке ученицима у складу са специфичним потребама и у односу на породични контекст:
   - разговор путем канала комуникација ( телефон, Вибер група )
 
7. Додатни ресурси ван школе који се користе (волонтери, спољна подршка...):
                                                                     /
 
 
8. Ако школа има групе продуженог боравка описати начин организације на дневном и недељном нивоу:
____________________________/__________________________________________________________________________________________________________________________
8.1. Укупан број група продуженог боравка: /
8.2. Укупан број ученика уписаних у продужени боравак: /
8.3. Укупан број ученика који су се изјаснили за похађање продуженог боравка: /
9. Начин праћења остваривања оперативног плана активности (концизан опис):
   Континуирано праћење реализације оперативног плана сваког дана кроз евидентирање долазака ученика и наставника у школи. Ако дође до одступања од предвиђеног плана(односно изостајања ученика и запослених) одмах се обавештава школска управа и градски(општински) штаб за ванредне ситуације.
 
                                                                                                               Директор:
                                                                                                            Ненад Стошић